Warunki ogólne:
Na każdy zakupiony towar wystawiamy paragon, albo fakturę.
Wszelkie inne przepisy są szczegółowo regulowane poprzez prawa i ustawy stosowane w sprzedaży detalicznej, oraz internetowej.
DOSTARCZENIE TOWARU.
1. Towar zawsze pakujemy starannie i dobrze go zabezpieczamy.
2. Zamówione produkty wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
3. Kurierzy dostarczają towar w godz. 8 do 16.
4. Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń należy sporządzić protokół reklamacyjny, który kurier dostarczy do naszej firmy.
5. Należy sprawdzić stan opakowania przesyłki. Opakowanie nie powinno nosić śladów wgnieceń, otarć, nie powinno być rozerwane itd. Takie uszkodzenia opakowania mogą wskazywać na uszkodzenia towaru w przesyłce.
6. Należy sprawdzić zgodność towaru z zamówionym.
7. Ponieważ przesyłki nie można rozpakować przed zapłatą, więc należy ją uiścić i w obecności kuriera otworzyć opakowanie. Gdyby zdarzyły się nieścisłości, należy je potwierdzić, podać numer listu przewozowego, oraz datę i godzinę a następnie dać do podpisu kurierowi.
8. W przypadku spisania protokołu uszkodzeń towar musi pozostać u odbiorcy. W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z nami w celu ustalenia dalszych kroków. Dołożymy wszelkich starań, żeby otrzymali Państwo możliwie szybko towar pozbawiony wad lub zwrot pieniędzy.
9. Przesylki są ubezpieczone.
10. Cennik wysyłek zależy również od wagi i gabarytów zamówienia.
Szanowny Kliencie.
Przy odbiorze koniecznie sprawdź stan opakowania.
Nie powinno ono nosić śladów otarć, rozerwań, wgnieceń, które wskazywały by na uszkodzenie zamówionego produktu.
W przypadku wątpliwości prosimy o natychmiastowy kontakt z naszą firmą.
Tel: 604 153 052